زیره کفش ایمنی

فهرست مطالب

زیره کفش ایمنی: کفش‌های ایمنی امروزی در سبک‌ها یا کلاس‌های مختلف با ویژگی‌های متعددی عرضه می‌شوند که سطوح مختلفی از محافظت را ارائه می‌کنند. کفش‌های مورد نیاز شما به محل کار، کاری که انجام می‌دهید و نوع راحتی یا سبکی که ترجیح می‌دهید بستگی دارد. ما ویژگی‌های مختلفی را که کفش‌های ایمنی دارند را تفکیک کرده‌ایم تا به شما کمک کند تا ایده‌ای بهتر از آنچه نیاز دارید داشته باشید.

انواع زیره کفش ایمنی

کفش کار که انتخاب می‌کنید به سطح حفاظتی که نیاز دارید، راحتی، زیبایی و معیارهای قیمت بستگی دارد. یکی از معیارهای موثر در انتخاب کفش ایمنی؛ نوع زیره کفش است. از انواع زیره کفش ایمنی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زیره کفش پلی اورتان (PU)

زیره کفش پلی اورتان؛ PU دارای خواص ضد الکتریسیته ساکن است که بهترین چسبندگی بدون لغزش را فراهم می‌کند. به خوبی از پاها محافظت می‌کند. زیره PU باعث سبکی کفش می‌شود که به شما در کار و فعالیت طولانی مدت کمک می‌کند. کفش می‌تواند در هر شرایط آب و هوایی مقاومت کند. در تابستان، ویژگی خنک کننده به پاها کمک می‌کند تا راحت نفس بکشند و در شرایط آب و هوایی سرد، کفش شما را گرم نگه می‌دارد. ویژگی جذب عرق پاهای شما را خنک می‌کند و آن‌ها را بی‌بو می‌کند.

این کفش برای کارگران معدن و تولید مناسب است. زیره کفش به شما کمک می‌کند تا روی پاهای خود اثر بگذارید و کار خود را به راحتی انجام دهید. کفش‌های راحت، زندگی کاری شما را آسان‌تر می‌کند.

زیره کفش پلی اورتان

زیره کفش پلاستیکی

PVC، پلی وینیل کلراید یک پلیمر پلاستیکی است که به طور گسترده در محیط‌های مرطوب و حاوی آب استفاده می‌شود. زیره پی وی سی عمدتا به روش تزریق مستقیم تولید می‌شود. مقاومت خوبی در برابر خمش و سایش با هزینه کم دارد.

زیره کفش حرارتی

این زیره دارای مواد مصنوعی نگهدارنده گرما و روکش پارچه‌ای عایق است که با یک بار شارژ این دما را تا ۸ ساعت حفظ می‌کند. زمستان را با پاهای گرم گرم کنید و در عین حال از مزایای کفی پلی اورتان راحت و ضربه گیر نیز بهره‌مند شوید تا پاهای خود را نیز راحت نگه دارید.

زیره کفش TPU

TPU به عنوان «کف کفش جهانی» شناخته می‌شود. این یک نوع پیشرفته از پلی اورتان (PU) است که بسیار مورد مطالعه، مقاوم در برابر سایش و کاملا انعطاف‌پذیر است. این روزها اکثر کفش‌ها دارای استاندارد TPU هستند. ویژگی‌های زیره کفش TPU به شرح زیر است:

زیره کفش TPU

سبک وزن
✔️مقاومت در برابر دما تا ۱۳۰ درجه سانتیگراد (۲۶۶ درجه فارنهایت)
✔️در برابر اکثر روغن‌ها و مواد شیمیایی بسیار مقاوم است.
✔️مقاومت بالا در برابر سایش، ترک خوردگی و سایش/پارگی
✔️مقاومت عالی در برابر لغزش برای سطوح ناهموار و لغزنده
✔️مقاوم در برابر سرما تا -۲۰ درجه سانتیگراد، در دماهای پایین انعطاف‌پذیر باقی می‌ماند.
✔️مزیت اصلی نیتریل نسبت به سایر فوم‌ها مقاومت در برابر حرارت بسیار زیاد آن تا ۳۰۰ درجه سانتی گراد (۵۷۲ درجه فارنهایت) است. این آن را برای افرادی که در شرایط گرم (معدن، آسفالت، صفحات فولادی) یا اطراف اجسام داغ (مهندسی، جوشکاری، سنگ زنی و غیره) کار می‌کنند ایده آل می‌کند. در این دما یک حد ۶۰ ثانیه قبل از رسیدن به نقطه ذوب وجود دارد. کفش‌های تخصصی مانند Mack TerraPro این ویژگی‌های پیشرفته را به لطف زیره نیتریل دارند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

✴️ بهترین و با کیفیت ترین مدل های جعبه آتش نشانی را با بهترین قیمت بازار در ایمن صنعت آریا پیدا کنید! ✴️

👈 جعبه آتش نشانی 👉

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

زیره کفش لاستیکی

صدها سال است که از لاستیک طبیعی برای تولید فوم استفاده می‌شود. در حال حاضر، تولیدکنندگان در صنعت کفش، لاستیک طبیعی را با ترکیبات مختلف لاستیکی و لاستیک مصنوعی تکمیل کرده اند. زیره لاستیکی بسیار بادوام است. می‌توان آن را در هر آب و هوایی پوشید. بهترین بخش این است که زیره آن ضد آب است، بنابراین در آن روزهای بارانی نگران نفوذ آب به داخل کفش خود نباشید. زیره لاستیکی برای چکمه‌های زمستانی، کفش‌های پیاده روی و چکمه‌های کار (برای کسانی که کارشان مستلزم کار طولانی مدت در آب است) ایده آل است. آن‌ها کفش‌ها را کمی معمولی‌تر نشان می‌دهند زیرا ضخیم‌تر از کفی‌های دیگر هستند. عیب اصلی زیره لاستیکی این است که در صورت استفاده منظم برای مدت طولانی، ترک می‌خورد.

زیره کفش لاستیکی

کفی EVA

زیره‌های اتیلن وینیل استات (EVA) خاصیت ضربه گیر دارند. زیره یک ضربه گیر طبیعی است. این توضیح می‌دهد که چرا اکثر برندها از آن‌ها در کفش‌های خود استفاده می‌کنند. علاوه بر این، بسیار انعطاف‌پذیر و سبک وزن است. زیره هم راحته این کفی‌ها برای کفش کار مناسب هستند. از مزیت‌های کفی ایوا به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

● انعطاف‌پذیری
● سبک و جابجایی آسان
● رنگ‌های زیبا و خلاقانه
● انعطاف‌پذیر است
● می‌توانید روزانه از آن استفاده کنید

تاریخ انتشار 1401/04/29

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زیره کفش ایمنی
فهرست مطالب
بستن
مقایسه