بهترین برندهای لوازم آتش نشانی

فهرست مطالب

وقوع آتش سوزی و خسارات جانی و مالی ناشی از آن، اهمیت استفاده از بهترین برندهای لوازم آتش نشانی را به ما یادآوری می‌کند. آتش نشانی یکی از مشاغل مهم و پر مخاطره در جامعه است و لازم است تا تجهیزات مناسب و با کیفیت در اختیار آتش‌نشانان باشد تا بتوانند از جان و مال مردم محافظت کنند. برای انتخاب تجهیزات با کیفیت و استاندارد آتش نشانی، ابتدا لازم است تا با بهترین برندهای لوازم آتش نشانی خارجی و داخلی آشنا شوید.

بهترین برندهای لوازم آتش نشانی

برند MSA

برند MSA از بهترین برندهای لوازم آتش نشانی خارجی در سراسر جهان است که مبدا آن کشور آمریکا می‌باشد. کمپانی MSA در سال 1914 تأسیس شد که با تولید محصولات ایمنی با کیفیت، از جمله تجهیزات آتش نشانی توانست در جهان سرآمد باشد‌. ایده تاسیس این برند، پس از وقوع انفجاری در یک معدن و مرگ چندین کارگر به ذهن موسس این برند رسید. از مهم‌ترین تجهیزات تولیدی توسط این برند، می‌توان به تجهیزات رادیویی و بی سیم، کلاه آتش نشانی، گاز سنج و سیستم تنفس مستقل اشاره کرد. کیفیت بالا، طول عمر مناسب با خرابی کم تجهیزات و درصد پایین خطا از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات برند MSA می‌باشد.

دراگر بهترین برند سیستم تنفسی آتش نشانی

یکی از مهم‌ترین تجهیزات آتش نشانی، سیستم تنفسی آتش نشانی است. کاربرد این سیستم زمانی است که لازم است تا آتش‌نشانان وارد محیط‌های حاوی گازهای سمی و دود شوند. این دستگاه به آتش‌نشانان کمک می‌کند تا ایمنی خود را حفظ کرده و بتوانند در محیط‌های خطرناک نفس بکشند. تجهیزات سیستم‌ تنفسی شامل یک ماسک صورت، یک مخزن اکسیژن و یک سیستم فیلتراسیون می‌باشد. از بهترين برندهای لوازم آتش نشانی می‌توان به دارگر اشاره کرد که تولید کننده بهترين سیستم تنفسی است. این برند آلمانی فعالیت خود را از سال ۱۸۸۹ آغاز کرده است و انواع تجهیزات پزشکی، سیستم‌های تنفسی و تجهیزات اتاق عمل را با بهترين کیفیت تولید می‌کند.

کمپانی Rosenbauer International

این کمپانی معروف اتریشی در سال ۱۸۶۶ تاسیس شد و بیشتر ۱۵۰ سال است که در زمینه تولید انواع تجهیزات آتش نشانی فعالیت دارد. کمپانی Rosenbauer International در حال حاضر دارای 14 مرکز تولید تجهیزات ایمنی و آتش نشانی است و همین باعث شده است تا به يکی از مطرح‌ترین برندها در سراسر جهان تبدیل شود. هدف اصلی این کمپانی تولید انواع تجهیزات ایمنی برای آتش‌نشانان است تا در حین خدمات رسانی به مردم، دچار مشکل نشوند. این کمپانی همچنین در زمینه تولید وسایل نقلیه آتش نشانی فعالیت دارد و یکی از دلایل معروف بودن تجهیزات تولیدی آن، برخورداری از استاندارد ISO 9001 می‌باشد.

بهترین برندهای لوازم آتش نشانی

کمپانی Tipsa

یکی دیگر از بهترین برندهای لوازم آتش نشانی، برند اسپانیایی Tipsa است که فعالیت رسمی خود را از سال ۱۹۵۰ آغاز کرده است. این برند تجهیزات مختلف آتش نشانی را زیر نظر متخصصان تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌کند. شیلنگ آتش نشانی ساخت برند Tipsa از معروف‌ترین محصولات تولیدی این برند است که در داخل بازارهای ایران نیز موجود است.

برند Haberkorn اتریش

Habercorn نام یک برند اتریشی معروف است که عمده فعالیت‌های آن در زمینه تولید پارچه و شیلنگ آتش نشانی می‌باشد. این برند در سال ۱۹۱۹ تاسیس شد و با دریافت استانداردهای جهانی بسیاری مانند EN ،DIN، ONUM و غیره توانسته است در سطح جهانی شناخته شود. شیلنگ آتش نشانی این برند بسیار با کیفیت و محکم بوده و از جنس برزنت می‌باشد. این برند بیشتر با شیلنگ آتش نشانی هابرکورن شناخته می‌شود که در حال حاضر این محصول در بازارهای ایران نیز موجود می‌باشد. شیلنگ تا شونده هابرکورن، متداول‌ترین شیلنگ آتش نشانی استفاده شده در سازمان آتش نشانی ایران می‌باشد و این نشان از کیفیت بالای این محصول می‌باشد.

اشباخ آلمان

ESCHBACH برندی نام آشنای آلمانی است که در زمینه تولید انواع محصولات مرتبط با اطفا حریق، از جمله شیلنگ آتش نشانی، مشغول فعالیت است. از مهم‌ترین مزایای این شیلنگ‌ها می‌توان به وزن سبک، قابلیت حمل آسان، انعطاف‌پذیری بالا، مقاومت بالا در برابر حرارت و فشار اشاره کرد. برند اشباخ انواع شیلنگ آتش نشانی برزنتی، ضد آتش، ضد اسید و پلاستیکی را تولید می‌کند که در ایران نیز به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. شیلنگ‌های تولید شده توسط این کمپانی مطابق با استاندارد DIN 14811, BS 6391, MED و دیگر استانداردهای روز جهان می باشند.

برترین برندهای ایرانی تجهیزات آتش نشانی

با پیشرفت تکنولوژی، تقاضا برای خرید و استفاده از تجهیزات آتش نشانی مدرن در حال افزایش است. این تجهیزات به خوبی قادر هستند تا حد زیادی جان و مال مردم را به هنگام وقوع آتش سوزی نجات دهند. کشور ایران نیز دارای تولیدکنندگان شناخته شده و مختلفی است که تجهیزات آتش نشانی با کیفیت و مرغوب را تولید و به بازار عرضه می‌کنند. از بهترين برندهای لوازم آتش نشانی ایرانی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.
پارس:‌ تولید کننده انواع شیلنگ آتش نشانی
آریا: تولید کننده انواع شیلنگ و جعبه آتش نشانی
هونامیک: تولید کننده کپسول آتش نشانی
پامچال: تولید کننده انواع جعبه آتش نشانی
مزینانی: تولید کننده جعبه آتش نشانی
تسلا:‌ تولید کننده دتکتور
آریاک:‌ تولید کننده دتکتور
ویتکس: تولید کننده دتکتور

تجهیزات ایمنی و آتش نشانی ایمن صنعت آریا

تجهیزات ایمنی و آتش نشانی ایمن صنعت آریا

آیا به ایمنی خود و اطرافیانتان فکر کرده‌اید؟ آیا محیط کاری یا زندگی شما مجهز به بهترین تجهیزات ایمنی و آتش نشانی است؟ ایمنی اولویت زندگی است و تجهیزات مناسب به شما کمک می‌کنند تا در مواجهه با حوادث و خطرات مختلف، امنیت جانی و مالی خود را تأمین کنید.

با ما همراه شوید و با خرید از مجموعه ایمن صنعت آریا، از تجهیزات ایمنی و آتش نشانی باکیفیت بالا و قیمت مناسب بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین برندهای لوازم آتش نشانی
فهرست مطالب
بستن
مقایسه