ماسک شیمیایی m3 یا دراگر

فهرست مطالب

افرادی که با لوازم شیمیایی سروکار داشته یا در محیط‌های صنعتی مشغول به کار هستند، با ماسک‌های شیمیایی و انواع آن آشنا هستند. استفاده از ماسک شیمیایی امری بسیار مهم در زمینه کار با مواد سمی مختلف بوده و کارکنان و افراد مختلف حتما باید از ماسک‌های با کیفیت در این موارد استفاده کنند. انواع مختلفی از ماسک شیمیایی در بازار وجود دارد که شما می‌توانید بسته به نیاز خود، بهترین مورد را برای استفاده خود خریداری کنید. برخی از انواع ماسک‌ها عبارتند از ماسک دراگر، ماسک 3M، ماسک‌های تک فیلتر، دو فیلتر و غیره.
در ادامه قصد داریم تا با بررسی خواص مختلف ماسک‌ها و انواع آن‌ها، تفاوت ماسک شیمیایی ۳m با دراگر را مطالعه کرده و بهترین گزینه را برای خریداری، انتخاب کنیم.

💥 خرید ماسک ایمنی نیم صورت با کیفیت و قیمت مناسب و شرایط ویژه فروش 💥

انواع ماسک

همانطور که در بخش قبلی به این موضوع اشاره شد، ماسک‌های شیمیایی انواع مختلفی دارند. برای آسان‌تر شدن پروسه انتخاب، ماسک‌های شیمیایی را به دو دسته ماسک تمام صورت و ماسک نیم صورت شیمیایی تقسیم می‌کنیم. استفاده از ماسک‌های تمام صورت ایمنی بالاتری را برای ما به همراه خواهند داشت، اما استفاده بلند مدت از آن‌ها امر آسانی نبوده و به سختی می‌توان این ماسک را برای مدت طولانی بر روی صورت تحمل کرد. از سوی دیگر در مواردی که هوا می‌تواند به پوست آسیب برساند، استفاده از ماسک‌های تمام صورت انتخاب بهتری خواهد بود و بهتر است تا در چنین مواردی اولویت خود را بر روی استفاده از ماسک تمام صورت بگذاریم.

ماسک 3m

معرفی ماسک‌های ۳m

برای بررسی تفاوت ماسک ۳m با دراگر بهتر است تا هر کدام از این ماسک‌ها را به صورت جداگانه بررسی کرده و ویژگی‌های هر کدام را فرا بگیریم.
ماسک‌های تولید شده توسط شرکت و برند ۳m استفاده‌های بسیار مختلف و گوناگونی دارند و می‌توان از آن‌ها در هر زمینه‌ای استفاده نمود. صنایع مرغداری، سم‌پاشی‌های گلخانه‌ای، گازهای سبک مانند طلا و حتی آلاینده‌های خطرناک پتروشیمی، در تمامی این موارد می‌توان از ماسک‌های ۳m استفاده کرد و به وسیله آن‌ها از بروز هرگونه مشکل برای افراد و کارکنان، جلوگیری نمود.
ماسک‌های ۳m در سرتاسر جهان معروف بوده و شرکت‌های بسیاری از این ماسک استفاده می‌کنند.

 

💥 خرید ماسک ایمنی تمام صورت با کیفیت و قیمت مناسب و شرایط ویژه فروش 💥

 

معرفی ماسک‌های دراگر

شرکت دراگر یکی از معروف‌ترین تولید کنندگان ماسک در سراسر جهان محسوب می‌شود و محصولات این شرکت همواره برای عموم افراد، قابل استفاده خواهد بود. این شرکت به تولید تجهیزات تنفسی مختلف پرداخته و انواع لوازم حفاظتی را به بازار عرضه خواهد کرد. این شرکت در تبلیغات خود بارها درباره مراحل مختلف تولید صحبت کرده و ادعا دارد که تست‌های بسیار پیچیده و مختلفی را بر روی ماسک‌های خود انجام می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از ماسک‌های این شرکت نسبت به حقانیت این موضوع اطمینان کسب کرده و از کیفیت آن، مطمئن شوید. از ماسک‎های دراگر در بیمارستان‌ها، صنایع آتش‌نشانی و غواصی و غیره استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که این شرکت هر دو گونه ماسک‌های نیم صورت و ماسک‌های تمام صورت را تولید می‌کند.

____________________________________🔶🔶🔶____________________________________

ایمن صنعت آریا عرضه کننده انواع ماسک ایمنی با ضمانت اصل کالا 

021-66170881 ☎️

____________________________________🔶🔶🔶____________________________________

ماسک دراگر

تفاوت ماسک‌های ۳m و ماسک دراگر

اکنون اطلاعات کلی و مناسبی را درباره هر دو نوع ماسک کسب کرده و به راحتی می‌توانیم این دو گونه ماسک را از یکدیگر تشخیص دهیم. حال می‌توان با کنار یکدیگر قرار دادن ویژگی‌های مختلف این ماسک‌ها، به راحتی تفاوت ماسک شیمیایی ۳m با دراگر را کشف نمود. حقیقت این است که نمی‌توان به سادگی تفاوت‌های کلی و ثابتی را برای این دو نوع ماسک بیان کرد. در حقیقت تعدد ماسک‌های مختلف و مدل‎های گوناگون ماسک سبب گشته تا نتوان برندی ثابت را به عنوان برند برتر مشخص نمود.

ماسک شیمیایی 3M

ممکن است در برخی از انواع ماسک برند ۳m انتخاب بهتری باشد و در مواردی دیگر، دراگر تولید کننده برتر شناخته شود. هر دو برند نام برده شده در این مطلب از بهترین برندهای تولید ماسک در جهان بوده و کاملا قابل اعتماد هستند؛ به همین دلیل بهتر است تا میان انتخاب ماسک مناسب بین برند ۳m و دراگر حساسیت زیادی به خرج نداده و ماسک خود را در هر شرایطی تهیه کنیم. اگر باز هم در نهایت برای انتخاب بهترین ماسک در میان این دو برند دو دل هستید، می‌توانید به سراغ مشاورین و افراد خبره در زمینه ماسک‌های شیمیایی رفته و به کمک آن‌ها، بهترین و کامل‌ترین برند را برای خود انتخاب نمایید. پرس و جو کردن از کارشناسان، مراحل خرید را برای ما آسان ساخته و به ما کمک فراوانی خواهد کرد.

سخن نهایی

انتخاب و خرید ماسک مناسب سلامت شما را در برابر مواد و آلاینده‌های صنعتی تامین کرده و سبب می‌شود تا با خیال راحت به انجام امورات شغلی خود بپردازید. اهمیتی ندارد که میزان سمی بودن محیط چه مقدار است یا قصد دارید از کدام نوع ماسک برای خود استفاده کنید؛ در هر صورت تهیه ماسک مناسب و با کیفیت امری بسیار مهم بوده و شما باید به این نکته دقت فراوان داشته باشید. بهتر است تا ماسک‌های خود را از برندهای معروف و معتبر موجود در بازار تهیه کنید تا بدین شکل، خیالتان از بابت هرگونه اتفاق غیرمترقبه راحت باشد و نگرانی خاصی در این زمینه نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تفاوت ماسک دراگر Mو 3
فهرست مطالب
بستن
مقایسه